Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (List polecony ekonomiczny / Paczka 48) już od 250,00 zł.
Zapisz się do naszego Newslettera
Nowości
Latarka LEDLENSER B7.2
Latarka LEDLENSER B7.2
332,99 zł
szt.
Latarka LEDLENSER T7.2 BLUE
Latarka LEDLENSER T7.2 BLUE
271,99 zł
szt.
Termos Work LaPLAYA niebieski 1,0 l
Termos Work LaPLAYA niebieski 1,0 l
98,99 zł
szt.
Termos Work LaPLAYA niebieski 0,75 l
Termos Work LaPLAYA niebieski 0,75 l
92,99 zł
szt.
Termos Work LaPLAYA niebieski 0,5 l
Termos Work LaPLAYA niebieski 0,5 l
69,99 zł
szt.
Stetoskop RAPPAPORT HS-30C szary
Stetoskop RAPPAPORT HS-30C szary
49,99 zł
szt.
Promocje
Nóż ratowniczy Magnum Medic
Nóż ratowniczy Magnum Medic
118,99 zł 107,99 zł
szt.
Nóż ratowniczy Magnum Dark Lifesaver
Nóż ratowniczy Magnum Dark Lifesaver
109,00 zł 96,99 zł
szt.
Latarka czołowa LEDLENSER H3
Latarka czołowa LEDLENSER H3
147,99 zł 129,99 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@ratujesz.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Chylońska 180, 81-007 Gdynia , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dniAle nie w naszym sklepie! Tutaj masz aż ROK (365 dni) na zwrot zakupionych produktów. Bez żadnych pytań z naszej strony.

Bieg 365-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać z naszego wzoru >>> pobierz formularz tutaj.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: reklamacje@ratujesz.pl lub drogą pocztową na adres ul. Chylońska 180, 81-007 Gdynia. W celu ułatwienia realizacji procesu wymiany zalecane jest skorzystanie z formularza reklamacyjnego >>> pobierz formularz tutaj.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Chylońska 180, 81-007 Gdynia

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl